Diensten en werkwijze

Werkwijze

Om jou weer meer focus te geven richt ik mijn diensten in rondom jouw wensen op het gebied van marketing, business management support en financiële administratie. Ons gezamenlijke doel is natuurlijk om jou te ondersteunen en ontlasten, en dat kan alleen op de manier waarin wij ons beide kunnen vinden.
Ik werk in principe op afstand. Dat klinkt misschien wat gek, maar met de online mogelijkheden die er tegenwoordig zijn hoeft dit geen enkel probleem op te leveren. Ons contact verloopt via telefoon, e-mail, Skype en cloud-programma’s als OneDrive, Dropbox en Google Drive.  Af en toe zullen we elkaar ‘live’ op locatie zien om onder het genot van een kop koffie de vorderingen door te spreken.
Ik deel mijn eigen agenda in, dat betekent dat ik blokken in mijn agenda reserveer om voor jou aan slag te gaan. Ik heb mijn eigen apparatuur en werkplek, en investeer zelf in mijn eigen ontwikkeling. Je hebt dus geen kantoorruimte nodig voor mij, geen dure personeelskosten of risico bij ziekte en geen arbeidscontracten.
Dat maakt onze samenwerking enorm flexibel en productief!
Of het nu gaat om een kort, eenmalig project, of om langdurige ondersteuning en samenwerking in je dagelijkse werkzaamheden, voor alle zaken is een oplossing. Ik werk op uurbasis tegen een vast tarief, of geef je de mogelijkheid om tegen een vast maandelijks bedrag een pakket af te nemen. Zo weet je iedere maand waar je aan toe bent!  

diensten

Social media

Ik zorg ervoor dat je nog zichtbaarder bent voor jouw klant, door het updaten en optimaliseren van je social media kanalen, en het schrijven en redigeren en inplannen van posts.

Website en SEO

Je hebt een hele mooie website, maar komt niet voor in de zoekresultaten van Google. Ik verbeter je online vindbaarheid door aanpassingen op diverse vlakken, waaronder SEO.

E-mailmarketing

Het opzetten van e-mailfunnels en het laten groeien van je mailinglijst. We zorgen voor een zo groot mogelijke conversie van je leads. 

Business Management Support

Van het coördineren van planningen en agenda, plannen van meetings en afspraken, e-mailbeheer en klantcontact, tot aan kantoororganisatie, projectondersteuning en het opstellen van documenten, spreadsheets en presentaties.

Administratie

Zie je door de bomen het bos niet meer en kun je wel wat meer overzicht gebruiken? Ik help je met het structureren van je bestanden, het vastleggen van werkprocessen en de implementatie van tools. Zodat jij weer overzicht krijgt én behoudt.

Financiële administratie

(Vaak) het minst leuke maar toch óh zo belangrijke werk; het bijhouden van je adminstratie, crediteuren en debiteuren, facturering en betalingen. Ik geef je inzicht in je resultaten zonder dat je daar zelf urenlang mee bezig bent.

Susanne neemt me letterlijk veel werk uit handen. Zo kan ik me optimaal focussen op mijn bedrijf en wordt het zelfs leuk om met zichtbaarheid en marketing bezig te zijn.

Aukje Weerts - Triggerpoint Reset Coach

“Do what you do best and

outsource the rest.”

– Peter Drucker –

Laten we samen werken aan de optimalisatie van jouw bedrijf!

Privacy

11 + 3 =