HAI! IK BEN SUSANNE NIELEN
ik woon samen met mijn man, onze drie zoontjes en onze beestenboel in Sint Anthonis (NB). Na 11 jaar bij een administratiekantoor en een accountants- en belastingadvieskantoor te hebben gewerkt, heb ik ervoor gekozen om een jaartje te stoppen met werken om thuis voor ons jonge gezin te zorgen. Door alle drukte met werk, kinderen, opvang, huishouden en ons sociale leven was de balans even ver te zoeken.
Thuis zijn voor onze jongens en weer wat rust in huis brengen had op dat moment voor mij even meer prioriteit dan ze drie keer per week weg te brengen om zelf te kunnen werken.
In dat jaar heb ik zelf goed kunnen nadenken waar ik zelf naar toe wilde met mijn ‘carrière’. De kinderen blijven natuurlijk niet eeuwig klein, en wat dan?
Na veel nadenken over waar ik nou eigenlijk blij van word, kwam eruit dat ik blij word als ik andere mensen kan helpen en blij kan maken. En het contact met ondernemers via mijn werk heb ik wél altijd leuk gevonden.
En alsof het zo moest zijn, kwam de Virtual Assistant op mijn pad. Virtual Assistant, dát is het! Werken als ondernemer mét ondernemers, hen écht helpen, ontzorgen, uit de brand helpen, werk uit handen nemen, als professional meedenken in hun vraagstukken, en er dan ook nog voor zorgen dat zij in balans kunnen groeien met hun bedrijf. En dan niet alleen op het vlak van administratie omdat ik daar bekend mee ben, maar vooral ook op het gebied van marketing en andere regeldingen. Dat is mijn WHY!!
Het is mijn passie om er als professional voor te zorgen dat jij de ondersteuning krijgt die je nodig hebt, zodat jij tijd en energie over houdt voor jouw ideeën, plannen en strategie, de groei van je bedrijf, of meer tijd voor de mensen die belangrijk voor je zijn. Samen gericht werken aan de groei, continuïteit en balans binnen jouw bedrijf, daar word ik gelukkig van.
“Werken als ondernemer mét ondernemers, hen écht helpen, ontzorgen, uit de brand helpen, werk uit handen nemen, als professional meedenken in hun vraagstukken, en er dan ook nog voor zorgen dat zij in balans kunnen groeien met hun bedrijf.
Dat is mijn WHY!”
Hoe anderen mij omschrijven
De mensen die dicht bij mij staan beschrijven mij als eerlijk en betrouwbaar, punctueel, nauwkeurig en efficiënt, met een groot inlevingsvermogen en een vleugje humor. Ik zet mij voor 100% in voor de dingen waarin ik geloof!
Ik heb me verder verdiept in online marketing, en doordat ik door mijn achtergrond als assistent accountant thuis ben in cijfers weet ik waar je op moet letten en waar je naartoe kunt werken. Door dat te combineren met mijn wil om te organiseren en structureren, kan ik jou een sterk totaalpakket bieden. Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen?
“Teamwork makes the dream work”